3

Teraz sam będziesz mógł zaprojektować opakowania wysyłane Pocztą Polską

To efekt współpracy Poczty Polskiej ze startupami nawiązanej w ramach programu dla startupów GammaRebel. Finalnie wytypowanych w programie zostało 9 startupów, między innymi z Pakomatic, który udostępnia własne paczkomaty bezpośrednio w budynkach mieszkalnych. Z nimi PP już nawiązała ścisłą współpracę, czas na kolejny wyłoniony startup, a mianowicie zapakuj.to.

O zapakuj.to informowaliśmy Was dwa lata temu i rok temu przy okazji inwestycji w ten projekt.

W dużym skrócie, to internetowy kreator, w którym samodzielnie możemy zaprojektować opakowanie, w określonym kształcie, rozmiarze i nadruku oraz zamówić dowolną ilość, która będzie dostarczana pod wskazany adres.

Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager i współzałożyciel Zapakuj.to:

Naszym celem od samego początku jest uproszczenie projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Ich znaczenie rośnie, ponad połowa amerykańskich konsumentów wskazuje, że mają one wpływ na postrzeganie marki. Dotychczas pomogliśmy zapakować produkty ponad 1500 klientów z Polski i całej Unii Europejskiej. Dzięki współpracy z Pocztą Polską dotrzemy do nowych klientów, a polscy przedsiębiorcy zyskają wsparcie w konkurowaniu ze światowymi gigantami eCommerce.

Współpraca z tak dużym podmiotem niewątpliwie doda im rozpędu w rozwoju, cieszę się że ich rozwiązanie zostało dostrzeżone i ze wsparciem PP zdobędą sporo nowych klientów w naszym kraju. Internetowy kreator zapakuj.to pod skrzydłami Poczty Polskiej dostępny jest na stronie kreator.poczta-polska.pl. Minimalna liczba paczek, które możemy zamówić to 30 sztuk, a ceny w zależności od wybranych opcji zaczynają się od 2,28 zł brutto za sztukę. Czas na realizację zamówienia podawany jest jako 2 tygodnie.

Źródło: Poczta Polska.