Wideo

Tak branża tech i mobile reklamowała się na jubileuszowym Super Bowl 50 [od Natalii]

Paweł Winiarski
Tak branża tech i mobile reklamowała się na jubileuszowym Super Bowl 50 [od Natalii]
3

Super Bowl, czyli finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) to w USA najważniejsze wydarzenie sportowe roku. Tym razem jeszcze ważniejsze, bo był to finał pięćdziesiąty, jubileuszowy. Zobaczcie jak branża technologiczna i branża mobile reklamowa...

Super Bowl, czyli finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) to w USA najważniejsze wydarzenie sportowe roku. Tym razem jeszcze ważniejsze, bo był to finał pięćdziesiąty, jubileuszowy. Zobaczcie jak branża technologiczna i branża mobile reklamowała się na tegorocznej imprezie.

Dodam tylko, że trwająca 30 sekund reklama kosztuje 5 milionów dolarów - nie licząc oczywiście kosztów jej realizacji. Takie ceny emisji obowiązywały na tegorocznym Super Bowl.

LG

Amazon Echo

Mobile Strike

Squarespace

PayPal

Wix.com

Fitbit

T-Mobile

I nie do koniec technologiczna, ale związana z technologią

„Text Talk”

Powyższe reklamówki pojawiły w USA, mieszkańcy innych krajów mogli widzieć inne klipy - zwiastuny i spoty na Super Bowl są bowiem często pokazywane „regionalnie”, by lepiej trafić do widza. Ale na wszelki wypadek podrzucę jeszcze dwie - Amazon Echo i T-Mobile

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

Super Bowl