35

T-Mobile uwalnia internet – 20 GB za darmo dla wszystkich w Polsce

Całkiem zmyślny ruch ze strony T-Mobile. Za każdym razem, gdy piszemy o polskim telekomie w komentarzach regularnie pojawiają się wpisy od Was informujące, że ten u mnie nie działa, tamten nie ma zasięgu czy gubi ten zasięg jak wyjadę z miasta. T-Mobile postanowił rozdać chętnym swoje startery z paczką danych 20 GB do wykorzystania na 30 dni, aby każdy mógł sprawdzić tą sieć w swojej lokalizacji.

Transfer danych to najważniejszy wyznacznik, a dokładniej jego prędkość i dostępność w naszej lokalizacji, przy wyborze danego operatora. I to T-Mobile postanowił wykorzystać w swojej nowej promocji.

Promocja skierowana jest dla obecnych klientów indywidualnych, biznesowych i użytkowników ofert na kartę i MIX-a.

W ramach startującej kampanii każdy klient T-Mobile już od jutra, 18 marca, będzie mógł otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez minimum 30 dni. By aktywować paczkę na swoim numerze wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120. Oferta dotyczy klientów indywidualnych i biznesowych, aktywowana może być dla ofert głosowych oraz internetowych. Klienci usług na kartę oraz MIX będą mieli 30 dni na wykorzystanie promocyjnego pakietu, zaś abonamentowi – minimum pełen cykl rozliczeniowy.

Jeśli chodzi o klientów innych operatorów, będą mogli przetestować zasięg i prędkość internetu w T-Mobile, również z paczką danych 20 GB, ale przez 7 dni. Myślę, że to też wystarczający czas na zapoznanie się z dostepnością w lokalizacjach, w których najczęściej bywacie.

Jak widzicie na obrazku tytułowym start promocji przewidziany jest od jutra, startery można będzie zamawiać w salonach operatora i na stronie www.najlepszasiec.pl.

  • mirosław borubar

    Nie do końca łapię: T-Mobile rozdaje 20GB swoim Klientom, żeby sprawdzili czy i gdzie mają zasięg? Skoro są ich Klientami to chyba takie rzeczy wiedzą.

    • Pewnie nie chcieli, by zostali pominięci, 20 GB drogą nie chodzi:)

    • mirosław borubar

      Dla mnie ich tłumaczenie się kupy nie trzyma, to raczej ludzie spoza sieci dostali przy okazji bo na 7 dni a nie na miesiąc.

    • gom1

      A ile to razy podnosił się krzyk, że „nowy” klient coś dostał, a „stary” został pominięty?

  • Kartofek

    I oczywiście te darmowe startery trzeba będzie zarejestrować aby poprawić różowym statystyki hahaha :D
    Oczywiście dzieci i cebulaki rzucą się na to szybko :)

  • Michał Mielnik

    Ale w jaki sposób klienci innej sieci mają to przetestować? Wysyłają darmowe startery czy co?

  • 4 gr za sprawdzenie stanu kont

    Dramatyczny spadek liczby klinetów. Co robić? Rozdawać za darmo startery? Nie chcą. Rozdawac za darmo 20 GB z obowiązkową zgoda merketingową. Może się nabiora a statystyki podskoczą/

  • demon

    20GB na drzewie nie rośnie i jeśli chcą udowodnić że mają wysoką jakość dając net za darmo to problemu nie widzę. Fala narzekań jak była, tak będzie, taki mamy klimat

    • gość

      20 GB kosztuje rozesłanie wszystkim twoich danych marketingowych na co musisz wyrazić w tej promocji zgodę

    • :)

      Po obowiżakowej rejestracji dane w 100% zweryfikowane są cenne :)

    • Alot

      A dają za darmo?

      Płacisz DANYMI.
      Swoimi.
      Szczegółowymi.

  • zakius

    W jaki sposób niby przetestować u innego opa? ja wiem, że roaming lokalny itp. no ale jednak to chyba nie o to chodzi, tylko o wyciągnięcie kolejnych rejestracji… bez sensu

    • polis

      Inne portale już przeanalizowały regulamin.

      1. Liczba rejestracji wzrośnie
      2. Obowiązkowa automatyczna zgoda marketingowa na udostepnianie innym naszych danych po włączeniu pakietu

    • LinekPark

      Dziękówa za podpunkt 2, nie włączam.

  • Red Shoehart

    A dla starych użytkowników nic nie ma…a już myślałem że na telefon tyle dostanę.

  • Patryk PowerUser

    A ja od kilku miesięcy mam na iPhone 7 śmieszne prędkości na LTE… Reklamacje są wg operatora niezasadne…

    • Ruczaj

      Na iPhone w Krakowie na osiedlu przy kampusie UJ LTE ledwie zipie, dużo wolniejsze od 3G. Tylko w czasie ferii kiedy nie ma studentów na osiedlu LTE śmiga.

    • Patryk PowerUser

      Na gdańskim przymorzu mam 2 kreski Max ;)

    • Dobra rada: zasyp opa minimum 20-ma reklamacjami i trzymaj kciuki, żeby nie odpowiedział na którąś z nich w ustawowym terminie. Jak do tego dojdzie, rozwiązujesz umowę z powodu niedopełnienia obowiązku przez telekom, przenosisz się do innej sieci.

    • Patryk PowerUser

      Sama ofera z tymże telefonem jest tania. Wyszło mi taniej niż raty „0%” i abonament w nju. Tak zrobię, dzięki.

  • carol

    taka zagrywka, zeby dać ludziom wypróbowac cos nowego nie jest zła. jesli faktycznie ich zasieg w danym miejscu bedzie lepszy od poprzedniego operatora, to jest szansa, ze zostana z tm na dłuzej.

  • regulamin

    Warunkiem odebrania startera jest jego rejestracja, wyrażenie zgody na komunikację marketingową i zostawienie numeru kontaktowego.

    • Adrian

      Chyba że rejestrowałeś na słupa :P

  • Rico

    Jia wyslalem mam calom rodzine ponat 60 numer dzieki nalepszej sieci T Mobile pl u nas jest LTE a plus nie ma zasiegu gsm prawo lider technologi LTE 😀

  • memnon

    Wiadomo może co z użytkownikami Heyah ?

    • teko

      w regulaminie jest wspomniany, więc też na heyah działa

    • memnon

      Dzięki :) , przeczytałem właśnie regulamin . 20 giga piechotą nie chodzi

  • Adam Kuciński

    A ja podziękuję tej sieci… niech popracują nad swoim systemem zamówień internetowych i obsługą klienta… !

    Chciałem niedawno do nich przenieść numer i dobrze, że zrezygnowałem w odpowiednim momencie… Co innego mam przy składaniu zamówienia, a co innego na podsumowaniu w mailu… Na infolinii dwie odpowiedzi na pytanie o różnicę w cenie przy składaniu zamówienia internetowego: „nie doliczył Pan VAT-u” i mój mistrz – > „Regulamin, proszę się zapoznać – tam jest wszystko napisane”
    Dobrze że im się nie paliło z tym i kurier dotarł po tygodniu – miałem więcej czasu na rozeznanie rynku.

    • frank

      u mnie gorzej zrobil orange. nie wprowadzil w życie nowej umowy tak jak było planowane. na infolinii mówia, ze bład, a pan w salonie twierdzi, ze wszystko działa jak powinno. i nic zrobic nie mozna, bo nowa umowa podpisana. traktuja klientow jak idiotow

    • Adam Kuciński

      Przykro czytać takie wpisy bo powinno to wyglądać zupełnie inaczej – niestety korporacje tak już mają = liczą się cyferki, a nie ludzie (chociaż nie, w dziale marketingu mówią nam co innego – bo to ty jesteś ważny !). DLATEGO CIESZĘ SIĘ ŻE JEST DUŻA KONKURENCJA NA RYNKU TELEKOMÓW – MAMY WYBÓR… Swoją drogą tesknię za czasami kiedy operatorów u nas było tylko 3-ch – ówczesna jakość usług i obsługi wydawały się być na wyższym poziomie…

    • Krzysiek

      Z tego co się orientuje cena misi zawierać podatek vat więc T-Mobile łamie prawo takimi zagrywkami.