25

Krychowiak, Boberek, Woronowicz i znany jutuber to sposób na reklamę Samsunga. Dobrą reklamę

Jak dobrze zareklamować produkt? Pytanie, które zadają sobie wszyscy spece od marketingu i sprzedaży. Ile osób, tyle sposobów i strategii, ale jednym z ciekawszych rozwiązań jest postawienie na humor. Jeżeli reklama jest zabawna, to do klienta można trafić nawet z bardzo nudnym produktem. Oczywiście ta sztuka nie zawsze się udaje, ale tym razem będzie o pozytywnym efekcie - Samsung daje radę przy promocji swoich telewizorów.

Studio konesera – taką nazwę nosi program stworzony na potrzeby marketingu koreańskiej korporacji. Powstały trzy odcinki (nie wiem, czy pojawią się kolejne), w każdym pojawia się inny gość. Zobaczyć można Grzegorza Krychowiaka, Jarosława Boberka oraz Adama Woronowicza. Prowadzącym jest Jakub Dębski, jutuber znany pod pseudonimem Dem3000 – polską scenę YT znam mizernie, ale akurat tę postać kojarzę i niejednokrotnie śmiałem się przy jego filmach. Czego dotyczą rozmowy? Trudno streścić to w kilku zdaniach – dobrze wyreżyserowana jazda bez trzymanki.

Ktoś stwierdzi, że to wtórne, że nawet te paprotki przypominają pewne show zza Oceanu, że mogli się bardziej postarać, ale… i tak jest dobrze. Lepsze takie reklamy, prezentowanie sprzętu wywołujące uśmiech na warzy, niż kolejny klip z szablonu, po którym człowiek czuje do towaru odrazę. W tym przypadku mogę stwierdzić, że Smart TV od Samsunga kojarzy mi się już całkiem nieźle. I gdybym kierował się filmami reklamowymi przy wyborze sprzętu (a sporo ludzi przecież tak robi), to kupując telewizor, rzuciłbym okiem właśnie na ofertę Samsunga.

Nie ma co przeciągać – zapraszam do oglądania. Która najlepsza?