25

Krychowiak, Boberek, Woronowicz i znany jutuber to sposób na reklamę Samsunga. Dobrą reklamę

Jak dobrze zareklamować produkt? Pytanie, które zadają sobie wszyscy spece od marketingu i sprzedaży. Ile osób, tyle sposobów i strategii, ale jednym z ciekawszych rozwiązań jest postawienie na humor. Jeżeli reklama jest zabawna, to do klienta można trafić nawet z bardzo nudnym produktem. Oczywiście ta sztuka nie zawsze się udaje, ale tym razem będzie o pozytywnym efekcie - Samsung daje radę przy promocji swoich telewizorów.

Studio konesera – taką nazwę nosi program stworzony na potrzeby marketingu koreańskiej korporacji. Powstały trzy odcinki (nie wiem, czy pojawią się kolejne), w każdym pojawia się inny gość. Zobaczyć można Grzegorza Krychowiaka, Jarosława Boberka oraz Adama Woronowicza. Prowadzącym jest Jakub Dębski, jutuber znany pod pseudonimem Dem3000 – polską scenę YT znam mizernie, ale akurat tę postać kojarzę i niejednokrotnie śmiałem się przy jego filmach. Czego dotyczą rozmowy? Trudno streścić to w kilku zdaniach – dobrze wyreżyserowana jazda bez trzymanki.

Ktoś stwierdzi, że to wtórne, że nawet te paprotki przypominają pewne show zza Oceanu, że mogli się bardziej postarać, ale… i tak jest dobrze. Lepsze takie reklamy, prezentowanie sprzętu wywołujące uśmiech na warzy, niż kolejny klip z szablonu, po którym człowiek czuje do towaru odrazę. W tym przypadku mogę stwierdzić, że Smart TV od Samsunga kojarzy mi się już całkiem nieźle. I gdybym kierował się filmami reklamowymi przy wyborze sprzętu (a sporo ludzi przecież tak robi), to kupując telewizor, rzuciłbym okiem właśnie na ofertę Samsunga.

Nie ma co przeciągać – zapraszam do oglądania. Która najlepsza?

  • Subiektywnie-obiektywny

    Od zawsze sie zastanawiam, jakcto jest, ze ludzie naooglaja sie reklam, nasluchaja sie opinii i leca kupic… jak sie nie pobawie, jie bede mial dokladnych danych na temat sprzetu/samochodu, to nie ma szans zebym kupil i zadna reklama tego nie zmieni…
    Fakt ze niwego smartfona, tv czy lapka wybieram 2 tygodnie ale zawsze jestem zadowolony i nigdy nie mam problemow ze sprzetem.
    Najbardziej mnie dobijaja reklamy w play… juz wszyscy grali w tym syfie, teraz youtuberow biora… brakuje juz tylko reklamy z zulami i muslimami…

    • Marcin

      Co prawda, to prawda!

    • doogopis

      „to nie ma szans zebym kupil i zadna reklama tego nie zmieni…”
      No tak tylko pomyśl że oglądasz reklame czegoś ,twój mózg se to zarejestruje. Ty za jakiś czas zapomnisz że tą reklame widziałeś. Gdy bedziesz miał ochote coś kupić to mózg wiedziony nieświadomie reklamami wybierze to co widział w reklamie. Bedzie ci sie to wydawało ze to ty wybierasz. Nie twierdze że akurat tak bedzie,ale jest to możliwe. Oni tam na maxa wykorzystują podświadomość.

    • Subiektywnie-obiektywny

      Wiem, rozumiem. Pamiętam jak ktoś pisał „ludzie się naoglądają reklam o S5 i nawet jak ten za drogi to kupią jakieś J czy A, a nie pójdą w sony czy coś innego” :)

    • ArT

      Słabo znasz się na reklamie. Głównie chodzi o to aby gadać o produkcie i wokół niego. Gdyby nie ta reklama w tej formie nie byłoby jej na tym blogu i do tego za darmo. (chyba za darmo)

    • Subiektywnie-obiektywny

      Nie czytasz wszystkiego… Doskonale to rozumiem, chodzi mi o to, że widze jak to moze działać na kogoś:)

    • ArT

      Ale to cała sentencja, czyli szum wokół produktu. Wszyscy gadają dobrze, źle, ale sami sobie selekcjonujemy podświadomie, że jednak to jest dobre szczególnie jak jeszcze nasz idol wystąpili w reklamie. Jak dobrze zauważyłeś jeszcze nie wszyscy wystąpili :). Oczywiście generalizuje, ale gdyby nie te reklamy PLAY z błazenkami kto by o nich słyszał ? A tak idzie taka rodzinka do supermarketu i stoją przed trzema operatorami gdzie najpierw pójdą ? Tam gdzie im się kojarzy ich idol. A później to już pajęczynka i pająk (handlarz). To drugiego operatora już nie dojdą.

    • ArT

      Zobacz na tą reklamę jak samsung już tworzy swoją historyjkę, że gadanie do pilota jest wygodniejsze niż wklepanie numeru kanału. Dlaczego tak ? Bo zmiana kanału w nowym samsungu z 1 na 191 to nie wciśniecie 3 klawiszy (1,9,1) tylko około 18 razy prawo lewo. Dlaczego, bo na pilocie nie dali przycisków numerycznych.

  • Słabe i nie ma czym się zachwycać.

    • Super argumenty. Bardzo dobre i bardzo wyluzowane.

    • Orkiszowy

      Byl ból i kasowanie komentarzy, a teraz kolejny wpis niby niesponsorowany. Niech Pan popłacze sobie jeszcze nad Briefem i udaje rzetelność. Bardzo dobre, bardzo wyluzowane g…. sponsorowane:)

  • Babol

    Wtórne. Wzorowane na Between two ferns. Oryginał wymiata, to tutaj nie.

    • Super, niech będzie wzorowane na czym tam chcą – dla mnie świetne

    • Subiektywnie-obiektywny

      Też mi się podoba, mogliby pokazywać w kinie takie półtora minutowe reklamy:)

  • Michał Hackleberry

    Odcinek z Krychowiakiem zdecydowanie najlepszy. Choć przyznaję, że Dema uwielbiam więc mogę być nieobiektywny. ;)

  • Obserwator_911

    Świetne. 2/10.

  • Kajo

    Nie jest to szczyt szczytów w zakresie reklamy, ale są bardziej niż okey. Niby nic nowego, ale dobrze rozpisane i wykonane więc muszę przyznać, że Samsung zrobił chyba z jeden z swoich lepszych formatów reklamowych.

  • paweł

    prezentowanie sprzętu wywołujące uśmiech na warzy

    Możesz podać znaczniki czasowe w których momentach mam zacząć się śmiać?

  • perlusconi

    Krychowiak to ten bloger modowy z Paryża? Fiu fiu. Daję mocne 3/10

  • Member Berries

    Apple nie potrzebuje reklamy, bo znani ludzie sami wybierają ich sprzęt:) np: Lewandowski, ambasador Huawei, co prywatnie i tak tweetuje z iPhona :D

  • O dziwo, nawet mnie to bawi.

  • Lisu Liu

    są super. usmiałem sie

  • Pluto

    Dem… You :)

  • Herman92

    Niezłe, dobre jako reklama przed filmem w kinie ;)

  • ArT

    Ta reklama pokazuje jedno, jak nierówne jest podświetlenie panelu przy białym tle hehe :)