6

Spełniłem swoje marzenia o lataniu w Eagle Flight na PSVR [wideo]

Eagle Flight nie był jakoś specjalnie promowany, a na przedpremierowych pokazach nie ustawiała się kolejka chętnych do jego sprawdzenia. Przyznaję się bez bicia – sam też nie miałem z grą styczności. Kiedy jednak uruchomiłem produkcję Ubisoftu, zostałem oczarowany. To moim zdaniem jedna z najlepszych, najładniejszych i najlepiej zrealizowanych gier na gogle wirtualnej rzeczywistości od Sony. Ale najlepiej zobaczcie sami, choć oczywiście materiał wideo nie oddaje efektu, jaki daje zabawa w PSVR.

Nasz kanał zasubskrybujecie pod tym linkiem.

Nie przegap kolejnych odcinków!
  • itakumre

    Wygląda to nieźle. Zastanawiałem się nad zakupem wersji dla Rifta ale jednak może poczekam na jakąś obniżkę ceny, bo moim zdaniem jest troszeczkę za wysoka w stosunku do zawartości. Zbyt dużo innych, fajnych gier VR do ogrania.
    The Solus Project, Redout, Obduction, Assetto Corsa, Edge of Nowhere, Technolust, Elite po najnowszym patchu… itd. A tu wkrótce wysyp nowych gier obsługujących kontrolery Touch w okolicy ich premiery.

    • Paweł Winiarski

      Trochę zazdro tylu tytułów na OR :) Swoją drogą napisz czy jesteś zadowolony z gogli. A EF polecam, fajne, odprężające doświadczenie.

    • itakumre

      Część z tych gier pewnie pojawi się prędzej czy później na PSVR (na pewno świetne podobno Obduction). Też czekam na parę tytułów z gogli od Sony, które mają mieć premierę na OR (Thumper, Batlezone, Batman)
      Co do samego Oculus Rift’a to jestem nimi ciągle zachwycony. Mam je od pięciu prawie miesięcy i nigdy nie miałem momentu, że nie ma w co na nich grać. Od tego czasu prawie całkiem porzuciłem granie na standardowym monitorze/telewizorze.
      Z wielką niecierpliwością czekam teraz na kontrolery Touch, które ponoć dodatkowo jeszcze zwiększają wrażenia ale ciężko to sobie wyobrazić. Gram teraz w The Solus Project i chwile, w których podziwia się podziemne budowle obcych, lub zachód słońca obok dwóch potężnych księżyców na obcej planecie są niezapomniane i nigdy, w moim nie tak krótkim już życiu gracza, nie czułem takiej imersji i tak namacalnej atmosfery, a to tylko jeden z przykładów.
      Gogle Oculusa mają też oczywiście swoje wady i ograniczenia jak każda nowinka technologiczna. Trafiają się też słabsze gry. Ale to wszystko blednie po takich momentach jak opisałem powyżej.
      Tak więc trzymam kciuki za rozwój VR i mam tylko nadzieję, że duże headsety (Rift,PSVR,Vive) nie zostaną „pożarte” przez rozwiązania mobilne.

  • OmNomNom

    Namówiłeś mnie ;)

    Chociaż nie jestem pewien tej ceny, za 140 się opłaca?

  • ArT

    Super, podoba mi się lubie gry czy widok w pierwszej osobie (oczami).

  • Łukasz Jagodziński

    Otwierasz odruchowo dziób, tzn. usta jak łapiesz ryby? :P Postaw sobie wentylator przed sobą to będę lepsze odczucia :)