9

Rusza nowy Sport.pl. Konkurencję też czekają zmiany?

Niedawno Konrad informował o zmianach, jakie szykują twórcy Sport.pl. Stwierdził, że przebudowa może uczynić z tego serwisu jego ulubioną stronę na temat sportu. W najbliższym czasie będzie chyba mógł zweryfikować swoje przypuszczenia. Wy też możecie już sprawdzać nowy produkt, podobnie będzie z konkurencją – ciekawe czy weźmie ona przykład ze Sport.pl i dokona zmian? Na co można liczyć w ramach zmian? Opisywał to Konrad i do jego […]

Niedawno Konrad informował o zmianach, jakie szykują twórcy Sport.pl. Stwierdził, że przebudowa może uczynić z tego serwisu jego ulubioną stronę na temat sportu. W najbliższym czasie będzie chyba mógł zweryfikować swoje przypuszczenia. Wy też możecie już sprawdzać nowy produkt, podobnie będzie z konkurencją – ciekawe czy weźmie ona przykład ze Sport.pl i dokona zmian?

Na co można liczyć w ramach zmian? Opisywał to Konrad i do jego tekstu odsyłam. Przywołam fragment z tego wpisu:

Idea stojąca za nadchodzącymi zmianami pod adresem Sport.pl jest jednocześnie prosta i bardzo sprytna. Przeniesienie funkcjonalności stron internetowych do aplikacji mobilnych jest ruchem, który wykonywało i wykonują setki tysięcy, może miliony witryn w Internecie. Coraz popularniejszy jest jednak trend odwrotny – opcje i funkcje dostępne w aplikacji użytkownicy z zadowoleniem przywitaliby na stronie internetowej. I dokładnie o to chodzi w nowej wersji Sport.pl.

Agora stawia na personalizację – użytkownik będzie mógł wybrać ulubioną drużynę sportową i śledzić głównie informacje jej dotyczące (nie dotyczy to wyłącznie piłki nożnej). W widocznym miejscu pojawiają się wyniki na żywo, co może zainteresować osoby, które np. obstawiają wyniki wydarzeń sportowych, niżej mamy już informacje, które można szybko przeglądać za sprawą przewijania. Zmiany są widoczne, ale trudno uznać je za oszałamiające – to nie rewolucja na miarę tej przygotowanej przez o2. Niemniej zastanawiam się, czy konkurencja zareaguje.

  • Michał Korzeniowski

    korzystam ze sport z przyzwyczajenia ale poziom dziennikarski jest czasem wręcz żenujący. Pomijam nawet tematy, ale błędy językowe czy merytoryczne to plaga.

  • sylwekzolkusza

    czekam na prawdziwe vod sportowe

  • Sport.pl został zmasakrowany tą zmianą. Jest wprawdzie lepiej niż było ale

    a) nagłówek to jakiś oczopląs, więcej elementów już się nie dało tam umiścić
    b)z 5 rozmiarów nagłówków jest – do tego niektóre za małe
    c) brak spójności między lewą a prawą szpaltą szczególnie w niższych częściach serwisu
    d) przewijają do najniższych części serwisu widać, że skończyły się pomysły i jest lista newsów?

    Nie podoba mi się, a przecież sport to taki wdzięczny temat aby pobawić się trochę formą , dużymi zdjęciami itp.

    • Ianoan

      Zgadzam się. Poza tym, przy tak wielu kategoriach w menu nie powinni dawać wszystkiego z dużych liter. Strona ma dużo zdjęć i tekstu, ale nie są one moim zdaniem dobrze od siebie odseparowane. Na takim skysports momentalnie się odnalazłem. Ogólnie wiele serwisów ma problem z tym, że przekładają design nad czytalnością.

  • fanewylaik

    Jarałem się personalizacją i podobnym układem (lepszym) 6 lat temu na ESPN :)

  • Maciekxc

    Akurat spersonalizowane newsy o danej drużynie to funkcjonalność zupełnie taka sama jaką wprowadzili niedawno na meczyki.pl (meczyki.pl/newsy)

  • geogis

    wow! ta nowa strona dalej ma szerokość 960px!

  • Rafal

    Wszystkim dużym dostawcom treści ja już dziękuję, zrobili z siebie śmietnik, który teraz próbują ubrać w piękne szaty.