3

Przygotujcie się na kolejną dawkę umierania. Nadchodzi Dark Souls 3

Kurz i emocje po premierze Bloodborne opadły już na dobre, przyszła więc pora na nową produkcję From Software. Plotkowało się już o Dark Souls 3, a teraz plotki nabrały na sile. Nie są to oficjalne informacje, ale znamy najprawdopodobniej szczegóły produkcji i możemy pooglądać pierwsze obrazki. Co nowego czeka nas w Dark Souls 3? Nikt nie oczekuje po serii rewolucji, raczej odświeżonych pomysłów, nowych przeciwników, broni i lokacji. […]

Kurz i emocje po premierze Bloodborne opadły już na dobre, przyszła więc pora na nową produkcję From Software. Plotkowało się już o Dark Souls 3, a teraz plotki nabrały na sile. Nie są to oficjalne informacje, ale znamy najprawdopodobniej szczegóły produkcji i możemy pooglądać pierwsze obrazki.

Co nowego czeka nas w Dark Souls 3? Nikt nie oczekuje po serii rewolucji, raczej odświeżonych pomysłów, nowych przeciwników, broni i lokacji. Wygląda na to, że dokładnie takie rzeczy dostaniemy:

  • 10 dostępnych klas już od samego początku gry,
  • 45 nowych wrogów i 10 nowych bossów. Nowych, czyli dodatkowych względem przeciwników, którzy już pojawili się w serii,
  • 100 nowych broni, 40 nowych zestawów zbroi (plus stare, oczywiście),
  • 60 minut scenek przerywnikowych – gra ma zdecydowanie lepiej prowadzić fabułę względem poprzednich odsłon serii (fabuła w Dark Souls? A to Ci dopiero),
  • 12 lokacji,
  • Sacrifice Ceremonies, czyli zupełnie nowe podejście do interakcji z innymi graczami w sieci. Ciągnięcie zwłok, samodzielne wybieranie miejsca do złożenia ofiary, odprawienia rytuału oraz możliwość odwiedzenia gry innej osoby. Do tego zdecydowanie bardziej przyjazny dla gracza i elastyczny system punktów zapisu,
  • Nowy system walki zainspirowany tym znanym z Bloodborne.

Na poniższym filmie możecie zobaczyć obrazki z Dark Souls 3.

Nie wyglądają one jakoś specjalnie zachwycająco. Ciekawi mnie bardzo czy w kwestii grafiki From Software będzie w stanie utrzymać poziom Bloodborne. Wielokrotnie czytałem, że zdecydowanie łatwiej jest twórcom tworzyć świetnie wyglądający tytuł przeznaczony wyłącznie dla jednej konsoli. Przy multiplatformach pojawia się kwestia optymalizacji nie tylko na różne sprzęty do grania, ale również różne konfiguracje PC-tów. A na tym cierpi finalny wygląd gry. Bloodborne wyglądało świetnie, nie spodziewałbym się więc tego po Dark Souls 3 – seria też raczej nigdy nie brylowała w temacie oprawy.

Gra miałaby pojawić się na PlayStation 4, Xboksie One i PC – przy czym ostatnia z tych platform, podobnie jak poprzednie odsłony serii, dostanie grę z opóźnieniem względem konsol. Póki co nie są to oficjalne informacje, ale tych możemy spodziewać się na targach E3. A te odbędą się już niedługo, w dniach 16-18 czerwca.

Swoją drogą From Software nieźle ciśnie – w 2014 roku graliśmy w Dark Souls 2, w tym w Bloodborne, a tu na horyzoncie Dark Souls 3. Oby na tak częstym wydawaniu gier nie ucierpiała ich jakość.

grafika: 1

Źródło

  • Ed

    Nie mogę się doczekać. Po wielkim rozczarowaniu Bloodbornem (zgadnij dlaczego) pokładam duże nadzieje w Dark Souls 3, które mi to wynagrodzi.

    Z tą multiplatfromową grafiką to bzdura, bo to, że gry będą na różne sprzęty, nie oznacza, że będzie gorsza grafika. Screeny nie powalają? One są super! Jaki piękny rozmach przy tworzeniu lokacji…
    A poza tym gra na pewno jest jeszcze we wczesnym stadium rozwoju – zauważył ktoś tragiczną teksturę chodnika i cegieł na zdjęciu artykułu? Na pewno poprawią je w ostatecznej wersji.

    • Paweł Winiarski

      Mam dziwne wrażenie, że nagle nie stanie się cud i DS nie zacznie powalać grafiką.
      Przecież od zawsze wiadomo, że robiąc grę na konkretną konsolę można zrobić tak naprawdę jej benchmark, co nie zdarza się przy produkcjach multiplatformowych.

    • Ed

      Jak gra wyszła by na jedną konsolę, to była by katastrofa, bo to tylko na jedną konsolę.
      Niepotrzebne te wywody o benchmarkach i innych, bo gorsza grafika jest niczym w porównaniu do tego, że większość graczy nie może zagrać grę. Grafika to tylko dodatek, dekoracja. Jeśli gra miałaby być ekskluzywną na jedną konsolę, to już lepiej, żeby grafika była gorsza.