Flixbus
16

Czerwone autokary PolskiegoBusa znikną z naszych dróg

Czyżby już wkrótce PolskiBus miał zniknąć z rynku? Nie przejmujcie się jednak — na szczęście nie oznacza to końca tanich  połączeń autokarowych!

PolskiBus zadebiutował na rynku w 2010 roku — i właściwie od startu cieszył się ogromną popularnością. Pula tanich biletów, regularne połączenia, nieustannie rozrastająca się sieć, która z każdym rokiem dociera coraz dalej. Owszem — komfort podróży pozostawia wiele do życzenia, jednak od jakiegoś czasu nareszcie można wybierać miejsca, a za dopłatą zgarnąć te najwygodniejsze. Wieczna pogoń za najlepszymi fotelami tym samym odeszła w zapomnienie. Firma rozwija się naprawdę fajnie — od jakiegoś czasu zdobywa też kolejnych partnerów, co pozwala jej na łączyć dłuższe trasy na jednym bilecie. Czerwonych autobusów na naszych trasach nie brakuje — myślę, że spokojnie można powiedzieć, że firma na stałe zapisała się już w świadomości Polaków. A, jak donosi serwis Fly4Free, PolskiBus wkrótce może zniknąć z naszych tras.

PolskiBus zostanie zastąpiony przez FlixBus?

Póki co wszystko pozostaje w sferze domysłów — a więcej informacji otrzymamy w najbliższy poniedziałek, 18 grudnia. PolskiBus i FlixBus zaplanowali na wtedy konferencję prasową, na której mają przedstawić nową wizję strategicznej współpracy między FlixBusem a PolskiBus.com.

Rozszerzenie dotychczasowej kooperacji obu firm ma na celu rozbudowanie polskiej sieci połączeń FlixBus i zapewnienie polskim klientom najbardziej atrakcyjnej oferty przewozów autokarowych.

Niemiecki przewoźnik coraz śmielej poczyna sobie na Polskim rynku — i coraz częściej można spotkać rzucających się w oczy zielonych pojazdów na naszych drogach. Firma wciąż pozostaje jedną z największych tego typu w Europie. Według nieoficjalnych informacji redakcji Fly4Free, Souter Holdings Poland (właściciele PolskiegoBusa) wcale nie planują w ten sposób zwijać interesu. Chodzi raczej o ujednolicenie brandu po planowanych zmianach. Czerwone autobusy doczekałyby się nowych barw, elektronicznej odprawy, nawigacji dla kierowców, a także systemu monitorowania bezpieczeństwa jazdy. To standardowe wyposażenie FlixBusów. A biorąc pod uwagę rozmiary firmy — pasażerowie mogą na tym naprawdę zyskać. Dużo większa sieć łączonych połączeń, które pozwolą nam się dostać także do mniejszych miejsc — wszystko dzięki wygodnym przesiadkom w obrębie jednej firmy obsługującej całą podróż.

Dużo pytań, na które w poniedziałek poznamy odpowiedzi

Po zaproszeniu na konferencję i rozmowach z pracownikami pojawia się ocean pytań. Czy tak rozpoznawalna marka jak PolskiBus faktycznie w stu procentach zniknie z naszego rynku, a może w jakiejś części uda się zachować branding — przynajmniej lokalnie? Według obecnych informacji — do kwietnia przyszłego roku miałoby po nich nie być śladu.

Największą obawą ze strony klientów wciąż pozostaje cena. Czy połączenie sił PolskiegoBusa z FlixBusem oznaczać będzie koniec ery biletów za złotówkę? Nie ma co gdybać — wszystkie szczegóły zmian poznamy już za kilka dni. Do tego czasu warto uzbroić się w cierpliwość i trzymać kciuki za… jeszcze więcej połączeń!

Źródło: Fly4Free

Grafika

  • Pluto

    Jak podłączą Net, to będzie NetFlixBus. Tabums! :)

  • prettygoodshit

    Co za clickbait… w Onet się bawicie?

    • Wojciech Pluta

      A bo to pierwszy raz…

  • prettygoodshit

    Usuwacie komentarz o clickbaicie, mimo, ze mam racje? Żałosne :) Klawiter jednak ma racje z tym co mówi o AW :)

  • prettygoodshit

    Co za clickbait… bawicie się w Onet?

  • Patryk Fila

    Co tam nazwa czy kolor brandu, byle poziom obsługi i ceny zostały na tym samym poziomie.

    P.S. Drobna uwaga: „Na >p<olskim rynku".

    • Papaj

      Miałem też wytknąć to „Polskim”, aż oczy bolą…

  • michal

    Tanie bilety zabijają te wszystkie sieci. Bowiem patole się ładują i autobusy są przepełnione. Najlepsze autobusy, to te, które upadają, bo połowa miejsc jest wolna. A czas podróży zawsze ten sam

  • Anna Surawska

    Tylko czy FlixBus ma autobusy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych? Jeżeli nie, to wózkowicze dostaną po dupie :-(

  • ᗪ ᒍ ᗩ K ᗪ E K I E ᒪ

    Czemu nie. Polski bus jest cholernie niewygodny

  • PolishPig

    Jak jakość pójdzie do góry to spoko. :)

  • Alot

    Pasażerowie mogą zyskać wyłącznie wtedy gdy:
    a) zostanie wyjęty jeden rząd foteli a pozostałe rozsunięte.
    b) ceny biletów pozostaną na dotychczasowym poziomie.

    Niestety, żaden z warunków nie zostanie spełniony, co wiedzą wszyscy, którzy widzieli jak Flix wchłonął Megabusa.
    Rynku nie monopolizuje się dla niskich cen.