0

Polski Perfect Gym pozyskał ponad 19 milionów złotych inwestycji

Perfect Gym, tworząca kompleksowe systemy obsługi siłowni, ogłosiła dzisiaj zebranie €4.5mln (ok. 19.3mln PLN) w nowej rundzie inwestycyjnej. W rundzie inwestycyjnej uczestniczyły fundusze: 3TS Capital Partners (jeden z największych funduszy skupiony na nowych technologiach w Europie, lider tej rundy inwestycyjnej), Innovation Nest oraz Trigon TFI.

Jeśli nie słyszeliście wcześniej o tym startupie (Perfect Gym był już opisywany na Antyweb) to przypomnę czym się zajmuje firma. Perfect Gym to spółka oferująca zaawansowane rozwiązanie technologiczne przeznaczone do zarządzania siłowniami oraz klubami fitness. Oprogramowanie składa się z ponad 20 funkcjonalności pozwalających optymalizować koszty i zwiększać zyski z prowadzonej działalności. Użytkownik systemu otrzymuje m.in. dostęp do zaawansowanych raportów z bieżącymi statystykami klubu, monitoring aktywności klientów, bazy danych CRM, obsługę płatności kart kredytowych, funkcję generowania faktur, a także moduł newslettera/SMS czy możliwość zapisów przez internet oraz kalendarza dla trenerów i SPA.

zespół Perfect Gym

Wydawałby się, że tak niszowa usługa będzie miała trudność z pozyskaniem klientów i zainteresowaniem inwestorów. Tymczasem Perfect Gym radzi sobie bardzo dobrze. Aktualnie korzysta z ich systemu ponad 1000 klubów sportowych na 38 rynkach na 4 kontynentach:

Nasza platforma to idealne rozwiązanie dla każdego obiektu sportowego, klubów fitness czy sieci siłowni (umożliwia integrację zarządzania wieloma obiektami jednocześnie). Rozwiązanie umożliwia optymalizację kosztów i zwiększenie rentowności od 25% do 75% (dane oparte o case studies z dokonanych wdrożeń). Nasi klienci otrzymują nie tylko codzienne wsparcie w zarządzaniu, ale również zaawansowane raporty dot. rentowności ich firmy, wektory rozwoju firmy czy stały podgląd aktywności klientów – mówi Jacek Szlendak, CEO Perfect Gym.

Przypomnę też, że rynek klubów fitness jest już wart 27 mld euro, a do klubów i siłowni należy już 50 mln osób. Za dekadę powinno to być 80 mln. Na tym mogą skorzystać zarówno firmy tworzące odzież sportową, także smart, jak i startupy czy korporacje dostarczające opaski fitness, smartwatche, aplikacje treningowe itd. Potencjał jest naprawdę duży

Pieniądze pozyskane przy inwestycji przeznaczone będą na intensyfikację wzrostu na rynkach międzynarodowych, m.in. w Australii, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Środki przeznaczone zostaną również na dalszy rozwój produktu.