Motorola

Polska cena Moto 360 może być pozytywnym zaskoczeniem

Konrad Kozłowski
Polska cena Moto 360 może być pozytywnym zaskoczeniem
26

Dzisiejszego ranka temat Moto 360 powrócił, i to intensywniej niż wcześniej. Pojawiły się bowiem informacje wskazujące na to, że na początku przyszłego roku na polskim rynku pojawi się smartwatch Motoroli - Moto 360. Co więcej, podana została cena, w której sprzedawany będzie gadżet - 999 złotych....

Dzisiejszego ranka temat Moto 360 powrócił, i to intensywniej niż wcześniej. Pojawiły się bowiem informacje wskazujące na to, że na początku przyszłego roku na polskim rynku pojawi się smartwatch Motoroli - Moto 360. Co więcej, podana została cena, w której sprzedawany będzie gadżet - 999 złotych. Spełnienie marzeń?

Informacja ta jest niezwykle istotna z dwóch powodów. Po pierwsze, chodzi tu przede wszystkim o dostępność zegarka. Ceny wcześniej zaprezentowanych modeli Samsunga i LG nie są zbyt wysokie (kolejno 199 i 179 dolarów), lecz ze względu na brak oficjalnej premiery samej platformy Android Wear w naszym kraju, producenci nie zdecydowali się jeszcze wprowadzić na rynek żadnego z tych urządzeń. Świetnie prezentujący się LG G Watch R kosztuje nieco więcej i o jego ewentualnym pojawieniu się w sklepach nad Wisłą też nic nie wiemy.

Smartwatch Motoroli, kosztujący 250 dolarów w Stanach Zjednoczonych, pojawi się u nas najprawdopodobniej jako pierwszy. Jest to zarazem dobra i zła wiadomość. Powinniśmy się cieszyć, ponieważ Moto 360 był pierwszym zegarkiem z okrągłym ekranem (choć nie w pełni wypełnionym obrazem) z Android Wear na pokładzie. Sam smartwatch, pomimo niemałych rozmiarów, prezentuje się całkiem nieźle również jako element biżuterii, i choć są oczywiście "gusta i guściki" to przecież prezentuje sie on pod tym względem znacznie lepiej od Gear Live i G Watch.

A skoro o nich już mowa - to właśnie ich nieobecność na polskim rynku i brak planów wejścia do Polski są powodami do zmartwienia. Jak na razie wszystkie obecne na rynku urządzenia z Android Wear otrzymują aktualizacje systemu do najnowszej wersji, więc produkty LG i Samsunga nadal mogą znaleźć się w kręgu zainteresowań klientów. Atrakcyjniejsze (czyli po prostu niższe) ceny obydwu zegarków od tego co proponuje Motorola, mogłoby wpłynąć na zwiększenie się zainteresowania tymi urządzeniami oraz wzrost zapotrzebowania. Dobrze wiemy, że wybór jest na rynku potrzebny. W takich okolicznościach, bardziej prawdopodobne staje się, że konkurencja dla Moto 360 w Polsce pojawi się dopiero w momencie zaprezentowania nowych generacji zegarków przez producentów (głównie Samsung, LG może pokusić się o zaoferowanie G Watch R, lecz ten będzie przecież droższy od Moto 360).

Moje pytanie brzmi: kto z Was zdecydowałby się na zakup Moto 360 za 999 złotych?

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu