16

Plus również ubezpiecza telefony i robi to lepiej od konkurencji, ale jest jeden haczyk

Po Orange, T-Mobile i Play przyszedł czas na ofertę ubezpieczeniową od Plusa, który to dziś udostępnił dwie usługi dla klientów na o wiele lepszych zasadach, niestety jest jeden haczyk, tylko dla klientów biznesowych. Są to dwie usługi, różniące się zakresem ubezpieczenia i ceną - „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”.

Ubezpiecz swój telefon

Dla przypomnienia i porównania Orange ze swoją usługą Orange Smart Care oferuje ubezpieczenie smartfona, niezależnie od powodów uszkodzenia, czy to samego wyświetlacza czy podzespołów za 8,99 zł miesięcznie, ale koszt naprawy ograniczony jest do kwoty 800 zł.

T-Mobile podobnie, z tym że miesięczny koszt ich usługi Ubezpieczenie Urządzenia Basic wynosi 8,50 zł i obejmuje naprawę do wysokości 1000 złotych.

Play ostatnio pochwalił się nową odsłoną swojej usługi Ochrona Wyświetlacza Premium, która z pewnymi ograniczeniami kosztuje 14 zł na miesiąc.

Plus z kolei, oferuje teraz dwie ciekawe opcje, szkoda że tylko dla biznesu, a mianowicie „Serwis Wyświetlacza dla Firm” oraz „Serwis Urządzenia dla Firm”. Pierwsza usługa kosztuje 4,06 zł netto i obejmuje naprawę wyświetlacza, i to nie tylko w telefonie, ale i w tablecie czy laptopie zakupionym w Plusie. Co najważniejsze, niezależnie od powodów uszkodzenia oraz nie jest wymagane przy tym podpisywanie osobnych umów lub polis ubezpieczeniowych.

Nowa oferta Plusa

Druga usługa kosztuje 7,99 zł netto miesięcznie, ale obejmuje już naprawę nie tylko wyświetlacza, ale i całego urządzenia, a więc obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Niestety tu już wykluczone są już laptopy, pozostają telefony i tablety.

To wszystko za 7,99 zł

Jacek Trujnara, Kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego w sieci Plus:

Tworząc nową ofertę w pierwszej kolejności myśleliśmy o zapewnieniu jak najskuteczniejszej usługi serwisowej dla urządzeń zakupionych przez naszych Klientów biznesowych. Dlatego też, w przeciwieństwie do produktów ubezpieczeniowych oferowanych na rynku, nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego Klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych Klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy.

Część odpowiedzialną za naprawę uszkodzonych urządzeń leży po stronie firmy Digital Care, która gwarantuje w obu usługach naprawę niezależnie od przyczyn uszkodzenia, bez wkładu własnego. Dodatkowo na terenie kraju zapewnia bezpłatny transport od drzwi do drzwi naprawianego urządzenia, a koszt obejmuje jedną naprawę na rok, do wartości zakupu uszkodzonego urządzenia.

Więcej informacji o nowej usłudze oraz formularz jej aktywacji znajdziecie na dedykowanej stronie pod tym linkiem.

Photo: AntonioGuillemF/Depositphotos.

  • Daniel Stawicki

    Ale Plus jest znany z kłamania i niedotrzymywania umów. Wiec niby w umówię będzie ze przysługuje naprawa telefonu, ale stwierdza nagle ze uszkodzenia z poniedziałku się nie liczą i odmówią naprawy. Dokładnie tak samo robili z LTE bez limitu gdzie według własnego widzi mi się włączali limity. Wiec lepiej tak oszukańcza firmę o ująć z daleka, szczególnie ze przedsiębiorcy maja mniejsze prawa w umowach b2b niż konsument-plus.

    • Morski Morświn

      Zgadzam się, że FUP dla LTE bez limitu to jakieś nieporozumienie :)

    • Svabada

      Trzeba by regulamin przeczytać, w przypadku „nielimitowanego lte” jest wzmianka w regulaminie, że nie jest on tak naprawdę nielimitowany (prędkością)

    • Piotr Zet

      Po prostu tym się powinien zająć UOKiK i nie pozwalać nazywać internetu który po iluś GB lejek internetem bez limitu. Jedynie kto może tego określenia używać to obencnie z sieci komórkowych jest T-Mobile oni mają niby ten FUP ale jeszcze nie słyszałem aby ktoś miał zastosowany. Sam korzystam z tego netu miesięcznie po około 700 GB i problemu z lejkami nie ma

    • Svabada

      UOKiK nie ma tutaj nic do gadania. Poprzez nielimitowany internet rozumie się to, że nie ma żadnego limitu w pobieraniu danych przez użytkownika, wszystko się zgadza, internet jest nielimitowany, a to, że nie w pełnej możliwej prędkości to punkt, który jest zapisany w regulamin, nikt nikogo nie oszukuje, przed podpisaniem umowy otrzymujesz regulamin do akceptacji, który czytasz i akceptujesz, bądź nie jeżeli nie zgadzasz się z którymś z punktów.

    • Daniel Stawicki

      UOKiK jak najbardziej ma do gadania i juz nawet karę 40 mln nałożył na Polsat i Plusa.

    • Piotr Zet

      Ja wiem co oznacza zwrot nielimitowany internet natomiast większość osób która podpsiuje umowy nie ma o tym pojęcia. Po za tym regulamin promocji ma FUP i on nie gwarantuje po jakiej ilości mogą obciąć prędkość rownie dobrze mogą to zrobić po 1 GB

    • Morski Morświn

      Super że masz taką opcję. Używasz jakiejś anteny zewnętrznej? Jakie prędkości powyżej tych 700 GB?

    • Piotr Zet

      Takie same jak i na początku czyli około 30 Mb/s

    • Daniel Stawicki

      W każdym regulaminie jest informacja że jak bedziesz przeciażal siec (cokolwiek to znaczy) to moga ci nalożyć lejek, i taki zapis był też w Plus-ie. Tyle że Plus odcinał po wykozystaniu limitu na 3G mimo ze byłe w LTE na którym limitu miało nie być.

  • Piotr Samson

    Ale plus sprzedając laptopy. Od momentu podpisania umowy ani laptop ani system nie są na gwarancji plusa

  • Piotr Samson

    Mój przykład zakupilem lapka Acer z internetem. Po niedługim czasie zaczął wyskakiwać błąd nie do naprawienia. Plus kazał wysłać mi kompa do producenta. Oczywiście na własny koszt. Laptop już dawno się przetopil a ja raty za niego spłacam. Piękne promocje.

    • Piotr Zet

      No to jak nie umiesz czytać tego co jest na stronie serwisu Acera to nic nie poradzę. Każda firma której sprzęt masz na gwarancji a musisz go wysłać ma popdisaną umowę kurierską i zamawiając kuiera podajesz numer i masz przesyłkę za darmo

  • Szymon

    Przecież jak się policzy koszty tych abonamentów z telefonami, potem wszystkie dodatki za ubezpieczenia i inne „prezenty” to lepiej wziąć sobie jakieś najtańsze dostępne na rynku rozwiązanie a telefon mieć samodzielnie kupiony też, ja tak zrobiłem i od kiedy do Virgin Mobile się przeniosłem to oszczędności na telefonie mam spore, chociaż ani minut na połączenia, ani smsów ani Internetu mi nie brakuje

    • Eryk

      Różnie na to można patrzeć, oferta ofercie nie równa, a każdy co innego ma upatrzonego i co innego go kręci. A cama tutaj oferta Plusa z ubezpieczeniem całkiem dobrze wychodzi. Ogólnie, Plus dla biznesu daje fajnie radę.

    • Giecio

      Dokładnie, jak chodzi o samo ubezpieczenie, to jest to na tyle dobre, że nawet bym się nie wahał. Tu Plus zrobił fajną ofertę.