AntyTeka

Paradoks social media, wielkie wojna mini-konsol i problematyczny Windows Phone

Konrad Kozłowski
Paradoks social media, wielkie wojna mini-konsol i problematyczny Windows Phone
13

W piątkowy wieczór można robić wiele rzeczy, a naszą propozycją jest zapoznanie się z polecanymi przez Antyweb tekstami. Wśród nich znalazły się artykuły New York Times'a, WPCentral i Polygon - każdy z nich porusza bardzo ciekawe zagadnienia i omawia je z interesujących perspektyw. "Pragniemy prywa...

W piątkowy wieczór można robić wiele rzeczy, a naszą propozycją jest zapoznanie się z polecanymi przez Antyweb tekstami. Wśród nich znalazły się artykuły New York Times'a, WPCentral i Polygon - każdy z nich porusza bardzo ciekawe zagadnienia i omawia je z interesujących perspektyw.

"Pragniemy prywatności, lecz nie możemy przestać udostępniać"

Na początek paradoks sieci społecznościowych. Kate Murphy analizuje i komentuje nasze zachowania w Sieci - z jednej strony oczekujemy większej prywatności i lepszych zabezpieczeń chroniących nasze dane w Internecie, zaś z drugiej strony sami umieszczamy w Sieci ogromne ilości prywatnych informacji i zdjęć, które wcale nie powinny się tam znaleźć. Początek jest naprawdę solidny: Wyobraźcie sobie, że nagle świat zostaje pozbawiony drzwi...

Dlaczego Windows Phone musi ciągle "zaczynać od nowa"

Pamiętacie Windows Mobile? Wielu młodych czytelników może nie kojarzyć tej nazwy, ale zanim na rynku pojawił się Windows Phone, to właśnie ten system był propozycją Microsoftu w świecie raczkujących smartfonów. Gdy zaprezentowano Windows Phone 8 wiadome było, że poprzednia (nazywana przez wielu wersją beta) edycja Windows Phone zostanie porzucona przez Microsoft. Czy to samo czeka nas przy migracji do Windows 10 - wspólnej platformy dla smartfonów, tabletów i komputerów?

"Wielkie firmy, maleńkie konsole"

Amazon Fire TV, Android TV i PlayStation TV to z pozoru niewielkie platformy. Lecz w walce o klientów mogą okazać się one decydujące, ponieważ przeważnie niezainteresowani typowymi konsolami jak Xbox czy PlayStation będą wybierać pomiędzy nimi uzupełniając swój zestaw kina domowego. Wtedy może okazać się, że funkcje streamowania wideo z Sieci nie będą odgrywać pierwszorzędnych ról - to sekcja gier może zdecydować o podjęciu decyzji o zakupie, a rynek ten będzie wart miliardy dolarów.

Zdjęcie główne (Pexels).

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu