30

Zdarzyło Ci się rozbić ekran w smartfonie lub zalać go? Nowa usługa w Orange jest dla Ciebie

Nie tak dawno pisałem Wam o istnej pladze potłuczonych ekranów, które można obserwować w rękach polskich posiadaczy smartfonów, czy to w komunikacji miejskiej czy na ulicach. To się zdarza nagminnie i wynika z tego, że spora cześć użytkowników nic z tym nie robi i nadal korzysta z aparatu.

Trudno się dziwić, często są to spore koszty. Na przeciw temu problemowi wychodzi właśnie Orange i udostępnia nową usługę Orange Smart Care. Abonament za usługę wynosi 7,98 zł, pierwszy miesiąc za darmo. To naprawdę niewiele w skali miesiąca, a w przypadku takiej awarii jak stłuczenie ekranu czy zalania, odchodzi nam problem i nagły spory wydatek. I co ważne, w ramach usługi możemy liczyć na naprawę uszkodzenia niezależnie od przyczyny ich wystąpienia.

Usługa obejmuje swoim zakresem:

  • Usługa obejmuje swoim zakresem: usunięcie Uszkodzenia Wyświetlacza (tj. naprawę lub wymianę Wyświetlacza), a także naprawę lub wymianę Obudowy, aparatu (przedniego lub tylnego) oraz przycisków, o ile Obudowa, aparat lub przyciski uległy Uszkodzeniu wraz z Wyświetlaczem, jeżeli zachodzi konieczność naprawy lub wymiany tych elementów Urządzenia,
  • usunięcie skutku Zalania wodą Urządzenia (tj. osuszenie Urządzenia albo wymianę Płyty głównej),
  • diagnozę stanu Urządzenia za pomocą aplikacji mobilnej Diagnoza Urządzenia Orange Smart Care, d)
  • bezpłatną Infolinię Techniczną,
  • pokrycie kosztów Ekspertyzy wykonanej przed dokonaniem Naprawy celem stwierdzenia dokładnego zakresu Uszkodzenia lub skutków Zalania wodą i kosztów Naprawy,
  • organizację i pokrycie kosztów transportu Urządzenia, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do i z Punktu naprawczego,
  • przyjmowanie zgłoszeń Uszkodzenia lub Zalania wodą przez Infolinię Techniczną (w Dni robocze w godzinach 8.00-18.00) lub on-line (24 h przez 7 dni w tygodniu na www.orangesmartcare.pl),
  • możliwość śledzenia statusu Naprawy (w tym otrzymywania informacji o wysyłce Urządzenia oraz dostarczeniu Urządzenia do Punktu naprawczego) przez Infolinię Techniczną (w Dni robocze w godzinach 8.00-18.00) lub on-line (24 h przez 7 dni w tygodniu na www.orangesmartcare.pl),
  • 10% zniżki na wykonanie Naprawy wykraczającej całkowicie poza Limit lub naprawy wykraczającej poza zakres Usługi, z wyłączeniem telefonów (w tym smartfonów) marki Apple. Zniżka określona powyżej naliczana jest od rynkowych cen napraw.

Jaki jest ten limit kosztów naprawy?

W ramach Usługi Klient otrzymuje odnawialny co rok kwotowy Limit na wykonanie Napraw. Limit ten wynosi 700 zł brutto, niezależnie od liczby Napraw możliwych do zrealizowania w ramach tego Limitu.

Koszt naprawy obejmuje:

  • w przypadku Uszkodzenia – koszt naprawy Wyświetlacza (tj. koszt części zamiennych użytych do naprawy Wyświetlacza oraz koszt wykonania naprawy) lub koszt wymiany Wyświetlacza (tj. koszt nowego Wyświetlacza oraz koszt jego wymiany), a także naprawę lub wymianę Obudowy, aparatu (przedniego lub tylnego) oraz przycisków, które uległy uszkodzeniu, wraz z Wyświetlaczem, jeżeli zachodzi konieczność naprawy lub wymiany tych elementów Urządzenia,
  • w przypadku Zalania wodą – wykonanie osuszenia Urządzenia lub koszt wymiany Płyty głównej (tj. koszt Płyty głównej oraz koszt jej wymiany), z wyłączeniem kosztu udostępnienia i odbioru Urządzenia Zastępczego dostarczonego Klientowi lub Użytkownikowi na czas Naprawy. Koszt części zamiennych/elementów Urządzenia użytych do napraw objętych Usługą w ramach Limitu oraz w ramach częściowego wykorzystania Limitu nie jest wyższy niż koszt części zamiennych/elementów Urządzenia użytych do napraw wykraczających całkowicie poza Limit lub poza zakres Usługi (z uwzględnieniem zniżki, o której mowa § 6 ust. 7 pkt i)

Z całym regulaminem możecie zapoznać się pod linkiem. Tak na gorąco oceniając, wygląda to naprawdę dobrze i wydaje mi się, że może spotkać się ze sporym zainteresowaniem, przynajmniej wśród tych klientów, którym takie wypadki jak zbicie ekranu czy zalanie telefonu, zdarzają się dosyć często.

Źródło via Telepolis.