Telekomy

Zdarzyło Ci się rozbić ekran w smartfonie lub zalać go? Nowa usługa w Orange jest dla Ciebie

Grzegorz Ułan
Zdarzyło Ci się rozbić ekran w smartfonie lub zalać go? Nowa usługa w Orange jest dla Ciebie
37

Nie tak dawno pisałem Wam o istnej pladze potłuczonych ekranów, które można obserwować w rękach polskich posiadaczy smartfonów, czy to w komunikacji miejskiej czy na ulicach. To się zdarza nagminnie i wynika z tego, że spora cześć użytkowników nic z tym nie robi i nadal korzysta z aparatu.

Trudno się dziwić, często są to spore koszty. Na przeciw temu problemowi wychodzi właśnie Orange i udostępnia nową usługę Orange Smart Care. Abonament za usługę wynosi 7,98 zł, pierwszy miesiąc za darmo. To naprawdę niewiele w skali miesiąca, a w przypadku takiej awarii jak stłuczenie ekranu czy zalania, odchodzi nam problem i nagły spory wydatek. I co ważne, w ramach usługi możemy liczyć na naprawę uszkodzenia niezależnie od przyczyny ich wystąpienia.

Usługa obejmuje swoim zakresem:

  • Usługa obejmuje swoim zakresem: usunięcie Uszkodzenia Wyświetlacza (tj. naprawę lub wymianę Wyświetlacza), a także naprawę lub wymianę Obudowy, aparatu (przedniego lub tylnego) oraz przycisków, o ile Obudowa, aparat lub przyciski uległy Uszkodzeniu wraz z Wyświetlaczem, jeżeli zachodzi konieczność naprawy lub wymiany tych elementów Urządzenia,
  • usunięcie skutku Zalania wodą Urządzenia (tj. osuszenie Urządzenia albo wymianę Płyty głównej),
  • diagnozę stanu Urządzenia za pomocą aplikacji mobilnej Diagnoza Urządzenia Orange Smart Care, d)
  • bezpłatną Infolinię Techniczną,
  • pokrycie kosztów Ekspertyzy wykonanej przed dokonaniem Naprawy celem stwierdzenia dokładnego zakresu Uszkodzenia lub skutków Zalania wodą i kosztów Naprawy,
  • organizację i pokrycie kosztów transportu Urządzenia, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do i z Punktu naprawczego,
  • przyjmowanie zgłoszeń Uszkodzenia lub Zalania wodą przez Infolinię Techniczną (w Dni robocze w godzinach 8.00-18.00) lub on-line (24 h przez 7 dni w tygodniu na www.orangesmartcare.pl),
  • możliwość śledzenia statusu Naprawy (w tym otrzymywania informacji o wysyłce Urządzenia oraz dostarczeniu Urządzenia do Punktu naprawczego) przez Infolinię Techniczną (w Dni robocze w godzinach 8.00-18.00) lub on-line (24 h przez 7 dni w tygodniu na www.orangesmartcare.pl),
  • 10% zniżki na wykonanie Naprawy wykraczającej całkowicie poza Limit lub naprawy wykraczającej poza zakres Usługi, z wyłączeniem telefonów (w tym smartfonów) marki Apple. Zniżka określona powyżej naliczana jest od rynkowych cen napraw.

Jaki jest ten limit kosztów naprawy?

W ramach Usługi Klient otrzymuje odnawialny co rok kwotowy Limit na wykonanie Napraw. Limit ten wynosi 700 zł brutto, niezależnie od liczby Napraw możliwych do zrealizowania w ramach tego Limitu.

Koszt naprawy obejmuje:

  • w przypadku Uszkodzenia – koszt naprawy Wyświetlacza (tj. koszt części zamiennych użytych do naprawy Wyświetlacza oraz koszt wykonania naprawy) lub koszt wymiany Wyświetlacza (tj. koszt nowego Wyświetlacza oraz koszt jego wymiany), a także naprawę lub wymianę Obudowy, aparatu (przedniego lub tylnego) oraz przycisków, które uległy uszkodzeniu, wraz z Wyświetlaczem, jeżeli zachodzi konieczność naprawy lub wymiany tych elementów Urządzenia,
  • w przypadku Zalania wodą – wykonanie osuszenia Urządzenia lub koszt wymiany Płyty głównej (tj. koszt Płyty głównej oraz koszt jej wymiany), z wyłączeniem kosztu udostępnienia i odbioru Urządzenia Zastępczego dostarczonego Klientowi lub Użytkownikowi na czas Naprawy. Koszt części zamiennych/elementów Urządzenia użytych do napraw objętych Usługą w ramach Limitu oraz w ramach częściowego wykorzystania Limitu nie jest wyższy niż koszt części zamiennych/elementów Urządzenia użytych do napraw wykraczających całkowicie poza Limit lub poza zakres Usługi (z uwzględnieniem zniżki, o której mowa § 6 ust. 7 pkt i)

Z całym regulaminem możecie zapoznać się pod linkiem. Tak na gorąco oceniając, wygląda to naprawdę dobrze i wydaje mi się, że może spotkać się ze sporym zainteresowaniem, przynajmniej wśród tych klientów, którym takie wypadki jak zbicie ekranu czy zalanie telefonu, zdarzają się dosyć często.

Źródło via Telepolis.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu