2

Nadmorskie święto graczy już za moment!

Już za niecałe dwa tygodnie deweloperzy z całego świata ponownie spotkają się w Gdańsku, tym razem w nowoczesnym centrum targowym AmberExpo, żeby porozmawiać o aktualnej sytuacji branży gier, wymienić się doświadczeniami, zaprezentować swoje projekty oraz wybrać spośród nich ten, który zdobędzie główną nagrodę w konkursie Developers Showcase. Po zeszłorocznym sukcesie SUPERHOT do konkursu zgłosiło się bardzo dużo utalentowanych zespołów, a wybór tych, które zostały zakwalifikowane do finału […]

Już za niecałe dwa tygodnie deweloperzy z całego świata ponownie spotkają się w Gdańsku, tym razem w nowoczesnym centrum targowym AmberExpo, żeby porozmawiać o aktualnej sytuacji branży gier, wymienić się doświadczeniami, zaprezentować swoje projekty oraz wybrać spośród nich ten, który zdobędzie główną nagrodę w konkursie Developers Showcase.

Po zeszłorocznym sukcesie SUPERHOT do konkursu zgłosiło się bardzo dużo utalentowanych zespołów, a wybór tych, które zostały zakwalifikowane do finału był naprawdę trudny. Po raz kolejny okazało się, że scena indie trzyma się mocno i obfituje w projekty, na które warto czekać! Ostatecznie jednak wybór padł na:

  • Steampunker – TELEHORSE
  • Cracov 1500 – Zespół Cracov 1500
  • Tormentum – OhNoo Studio
  • [DEEP] – Thinking Rabbit
  • Ronin – Tomasz Wacławek
  • Butcher – Transhuman Design
  • Ninja Cat and Zombie Dinosaura – Koshmaar
  • Mutagen – Maksymilian Paszkiewicz, Jerzy Kosiński
  • Zombiebucket – Submachine Factory
  • Out of the Box – Setapp
  • Darkwood – Acid Wizard Studio
  • Warlocks – One More Level
  • SocioPath – Adrian Palma, Mariusz Kłosowski
  • Agent GDO: Invasion – Krzysztof Flis
  • Space Fighter – Paweł Polański, Mikołaj Mikołajczyk
  • Target: BP-FC – Nest Games
  • Sniper Tactical – fragOut Studio
  • Archaica: The Patch of Light – TwoMammoths
  • Guinea PigZ: Chet’s Journey – Bradypus Studio Games
  • Lore – HotHead Balloon
  • Balance – Alchemy Games
  • Primitive Gun – Stefan Gajewski, Marek Sieniawski
  • EVERYTHING – Evil Indie Games
  • WARPZ – Zespół WARPZ

Wymienione zespoły powalczą o dwie główne nagrody o wartości pięciu tysięcy złotych każda. Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zostało zaplanowane na zakończenie drugiego dnia konferencji.

Wcześniej jednak developerzy, media oraz studenci będą mogli wziąć udział w ponad 30 wykładach poprowadzonych przez weteranów branży z firm takich jak Ubisoft, Eidos, Apple, Intel, Kobojo, Techland czy CI Games.

Wykłady będą się rozpoczynały codziennie o godz. 10:00 i kończyły o godz. 18:00 z przerwą na lunch pomiędzy godz. 13:00 a 15:00. Każdy wykład potrwa maksymalnie 50 minut. Pomiędzy wykładami przewidziano ok. 10 minut przerwy technicznej.

Aktualny harmonogram wykładów przedstawia się następująco:

W sobotę, na zakończenie pierwszego dnia konferencji, odbędzie się Developers Party w Klubogalerii Bunkier. Na miejsce imprezy uczestników zabiorą autobusy.

Organizatorzy zadbali również o to, aby zapewnić osobom wybierającym się na konferencję zniżki w wybranych hotelach w Gdańsku. Ich pełna lista oraz informacje o tym, co należy zrobić, aby taką zniżkę otrzymać, znajduje się TUTAJ.

Zainteresowanie konferencją jest na tyle duże, że wszystkie bilety zwykłe „early bird” zostały już wyprzedane! Aktualnie wejściówki na konferencję można kupić w cenie 140 zł (studenci, zostały tylko około 30 sztuk dostępnych w tej cenie!) oraz 250 zł (bilety zwykłe). Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ te ceny obowiązują jeszcze tylko do końca tygodnia! Od 1 września rozpoczyna się tzw. późna sprzedaż i ceny biletów wzrastają odpowiednio do 300 i 370 zł.

  • Konrad Uroda-Darłak

    Taa, średnia to impreza dla graczy …

  • Wujek

    ludzie z branży są graczami