33

mBank odświeża swój serwis transakcyjny, a to dopiero początek zapowiadanych wielkich nowości

mBank, jest z największych banków w Polsce, przygotowuje swoich klientów na duże zmiany w ich systemie transakcyjnym. Zapowiedzi są szumne, więc w ciągu najbliższych miesięcy możecie się przygotować na szereg zmian, podczas korzystania z bankowości elektronicznej w mBanku.

Na szczęście będą to zmiany stopniowe, żeby nie przestraszyć klientów nagłymi rewolucjami. Na początek zmieniona zostanie zupełnie kolorystyka serwisu, zniknie czarny pasek w górnej części serwisu oraz szare, zimne tło, zamienione zostanie na biały kolor w tle całego serwisu, a poszczególne elementy ubarwione wybranymi kolorami z logo mBanku z naciskiem na kolor czerwony, wykorzystanym w przyciskach odpowiedzialnych z konkretne akcje.

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego zmiany zaczynamy od odświeżenia kolorystyki. Od teraz strony będą składać się z białych teł z odcieniami szarości, przełamanych czerwonymi akcentami w postaci przycisków akcji.

Tak, jak pisałem to dopiero początek zmian, z pewnością będzie ich więcej i bardziej znaczących. Całość zmian oparta została bowiem na 100 tysięcy opiniach i komentarzach, które wyrazili klienci w ostatnim czasie podczas korzystania z serwisu. Na ich podstawie zespół odpowiedzialny za wdrożenie zmian spędził nad nimi 11 tysięcy godzin, więc można przypuszczać, że będzie się działo w najbliższym czasie.

Przeprojektowując nowy serwis, postawiliśmy w roli ekspertów Was – naszych klientów. Przez ponad rok zbieraliśmy oceny i informacje na temat tego, co jest dla Was ważne w bankowości internetowej, jak oceniacie obecny serwis i w jaki sposób chcielibyście korzystać z niego przyszłości. Dodatkowo, dzięki specjalnej opcji „Oceń nas”, mogliście (i nadal możecie) zostawić swój komentarz od razu w sekcji, która była dla Was istotna.

Kiedy pierwsze zmiany będą widoczne? Powyższa dostępna będzie dla wszystkich klientów od 20 maja, o kolejnych mBank będzie informował na bieżąco, równiez z takim wyprzedzeniem, by nie zaskakiwać klientów znienacka.

Źródło: mBank.