E-commerce

Kuźniar otwiera sklep internetowy, a Lis przechodzi do Onetu [prasówka]

Tomasz Popielarczyk
Kuźniar otwiera sklep internetowy, a Lis przechodzi do Onetu [prasówka]
70

Jarosław Kuźniar wchodzi mocniej w e-commerce. W swoim nowym sklepie internetowym będzie sprzedawał nie tylko wycieczki, ale również gadżety podróżnicze. Tymczasem inna znana postać mediów, Tomasz Lis oficjalnie przechodzi ze swoim programem do Onetu.

Kuźniar i e-commerce

Jak podaje Puls Biznesu, działający dotąd jako biuro podróży serwis Go ForWorld rozszerza działalność i teraz poza sprzedażą wycieczek będzie teraz sprzedawał również gadżety podróżnicze. Strona została przebudowana i odświeżona. Na początku w bazie znajduje się jedynie sześć produktów, w tym m.in. buty, plecak, kubek oraz portfel. W miarę upływu czasu mają być dodawane kolejne. Za produkcję przedmiotów sygnowanych logo goforworld odpowiada startup Czasnaprezent.pl, ale w ofercie mają pojawić się też gadżety innnych marek. Ich wspólną cechą ma być przynależność do półki premium. Serwis Go ForWorld jest autorskim projektem Jarosława Kuźniara rozwijanym za własne pieniądze.

Lis i Onet

Tomasz Lis podczas spotkania promującego jego książkę "A nie mówiłem" zapowiedział, że od 29 lutego jego program będzie emitowany na stronach portalu Onet. W miniony poniedziałek Lis zakończył bowiem swoją współpracę z TVP. Spekulacje na temat jego przejścia do Onetu pojawiły się już kilka tygodni wcześniej, jednak dopiero teraz uzyskano oficjalne potwierdzenie. Póki co nie wiadomo, w jaki sposób i w jakiej formie będzie emitowany program. Na antenie TVP 2 "Tomasz Lis na żywo" miał średnio ok. 2,18 mln widzów. Dla Onetu będzie to zatem dużym wyzwaniem i zarazem testem, pokazującym, czy internet jest w stanie skutecznie rywalizować na zasięgi z telewizją.

Inbox znów z nowościami

Na sam koniec odbiegamy nieco od naszej rodzimej rzeczywistości. Wczoraj na blogu Google'a pojawiła się informacja o dwóch nowościach dla usługi Inbox. Pierwszą z nich jest nowa wyszukiwarka, która potrafi odpowiadać na nasze pytania, wyciągając dane z maili. W ten sposób możemy łatwo uzyskać informacje o podróży, zakwaterowaniu, numerach telefonu itp. Całość jest prezentowana w przyjemnej dla oka formie. Raczej trudno jednak spodziewać się, aby to rozwiązanie skutecznie działało w Polsce. Drugą nowością jest zmieniony widok wyników wyszukiwania. Teraz na samej górze zobaczymy listę "najlepiej dopasowanych". Dopiero poniżej Inbox będzie wyświetlał widok chronologiczny - drobna zmiana, która powinna się okazać użyteczna.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

GooglePolskae-commerce