Polska

KRRiT nadała 4 nowe koncesje na nadawanie w MUX8 - wśród wybrańców... Wirtualna Polska

Jakub Szczęsny
KRRiT nadała 4 nowe koncesje na nadawanie w MUX8 - wśród wybrańców... Wirtualna Polska
8

Dzisiaj została wydana decyzja Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w temacie nowych czterech koncesji na nadawanie w ósmym multipleksie cyfrowej telewizji. Wśród wszystkich złożonych ofert wybrano te najbardziej atrakcyjne i co ciekawe - koncesję otrzymała spółka należąca do Grupy Wirtualna Polska...

Dzisiaj została wydana decyzja Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w temacie nowych czterech koncesji na nadawanie w ósmym multipleksie cyfrowej telewizji. Wśród wszystkich złożonych ofert wybrano te najbardziej atrakcyjne i co ciekawe - koncesję otrzymała spółka należąca do Grupy Wirtualna Polska - podaje Press.pl.

Spółka WP1 otrzymała koncesję na rozpowszechnianie programów o tematyce uniwersalnej, dotyczącej rozwoju społeczeństwa, kultury, gospodarki, postępu technicznego oraz technologicznego w oparciu o treści z nowych mediów. Wirtualna Polska od dłuższego czasu codziennie o godzinie 9:00 i 18:00 emituje na żywo ze swojego studia formaty wideo poświęcone biznesowi, technologiom, polityce, motoryzacji, turystyce oraz rozrywce. Pośród prowadzących znajdują się takie osoby jak Agnieszka Kopacz, Paweł Typiak oraz Michał Kobosko. Ponadto, podczas wyborów parlamentarnych Wirtualna Polska była pierwszym medium internetowym, które ze swojego studia transmitowała wieczór wyborczy. W studiu Wirtualnej Polski gościli również reprezentanci sztabów poszczególnych partii politycznych. Prawdopodobnie ostatnie osiągnięcia Wirtualnej Polski zaważyły na tym, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała się przyznać koncesję spółce zależnej WP1.

Oprócz Wirtualnej Polski uprawnienia otrzymały również Cable Television Network & Partners na program Zoom TV, Green Content na Kiwi TV oraz TV Spectrum na TV#. Poza konkursem, trzy miejsca w MUX8 otrzymała Telewizja Polska.

Wirtualna Polska staje się powoli uniwersalnych gigantem na polskim rynku medialnym. Ostatnie wydarzenia związane z wyborami, prowadzenie wieczoru wyborczego, własne formaty live, a teraz koncesja na nadawanie programu telewizyjnego to dowody na to, że mamy do czynienia z machiną, którą trudno będzie zatrzymać. Jednak są to zmiany absolutnie na plus - konsumenci otrzymają treści dokładnie takie, jakie chcą - w każdej możliwej formie.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu