17

Fenomenalny klip promujący LG G6. Dlaczego inni producenci smartfonów nie są tak kreatywni? [prasówka]

Mówicie reklama smartfona i co wam przychodzi na myśl? Cóż... Branża pod tym względem jest dośc przewidywalna i schematyczna. Niektórym na szczęście udaje się wyjść poza pewne ramy.

Fenomenalny spot LG G6

Jak wygląda typowa reklama smartfona? Szczęśliwy człowiek (ew. grupa ludzi) jest pokazywany ze swoim telefonem w różnych sytuacjach życiowych. Najczęściej robi zdjęcia, odbiera połączenia, rzadziej gra w gry. Oczywiście wszyscy wokół też są szczęśliwi – szczególnie osoby na zdjęciu. W sytuacji, gdy urządzenie jest odporne na wodę i pył, pojawiają się jakieś ekstremalne sceny – człowiek na rowerze, na motorze itd. Ogólne przesłanie wydaje się raczej proste – kup nasz telefon, a będziesz szczęśliwym człowiekiem. Nieco inną kategorię stanowią spoty z celebrytami (ambasadorami marki), gdzie obowiązują nieco inne reguły.

Na tym tle pojawia się nowy spot LG, który jest, moim skromnym zdaniem, fenomenalny. Twórcy pokazują na nim własną wersję maszyny Rube Goldberga, w której wykorzystano smartfony LG G6. Zrobiono to w taki sposób, aby pokazać ich największe atuty, jak odporność na wodę i pył, upadki, wysokie i niskie temperatury. Spot jest niezwykle efektowny i wręcz przykuwa do ekranu.

Trudno się dziwić, że LG wspina się na wyżyny kreatywności. Model G6 ma stoczyć ciężką i nierówną walkę z SGS8, za którym również będą stały ogromne budżety reklamowe.

PewPewDie z programem na Twitchu

Felix Kjellberg aka PewDiePie rusza z programem na konkurencyjnej dla YouTube’a platformie – Twitchu. Ma on nosić nazwę „Best Club” i będzie nagrywany we współpracy z zaprzyjaźnionym streamerem Bradwoto. Transmisja ma ruszać w każdą niedzielę o 11:00. Wszystko wskazuje na to, że jego zawartość ma być dość losowa i nieprzewidywalna. Nie oznacza to bynajmniej, że kanał na YouTube zostanie zamknięty. Twórca chce najwidoczniej zwiększyć liczbę źródeł przychodu i uniezależnić się od platformy Google’a. To dość rozsądny ruch – szczególnie, że na Twitchu znajdzie mnóstwo nowych odbiorców.

Tom Clancy’s Shadowbreak – nowa gra Ubisoftu

Ubisoft rozszerza serię sygnowaną nazwiskiem znanego autora o nową produkcję. W Shadowbreak wcielamy się w elitarnego snajpera, a naszym zadaniem jest wsparcie żołnierzy walczących na pierwszej linii. Rozgrywka ma się toczyć w przyszłości, a więc otrzymamy dostęp do zaawansowanych technologii oraz gadżetów. Gra jest póki co dostępna wyłącznie w Kanadzie na iOS i Androida. Wkrótce pojawi się również w innych regionach.