7

Carrefour PRO – otwarto najnowocześniejszy hipermarket w Polsce

Wczoraj Carrefour otworzył w CH Atrium Promenada w Warszawie nowy sklep, który ma odmienić sposób, w jaki klienci będą robili zakupy. To swoiste połączenie rozwiązań cyfrowych z doświadczeniami znanymi z dotychczasowej formy zakupów.

Klienci, którzy robiąc zakupy bezpośrednio w sklepie, nie znajdą poszukiwanych przez siebie produktów, będą mogli je domówić od razu na miejscu, korzystając z 19 interaktywnych ekranów rozlokowanych w sklepie.

Wystarczy skorzystać przy tym z aplikacji Mój Carrefour, zeskanować kody QR wybranych produktów i złożyć zamówienie. Towar dostarczony będzie pod wskazany adres w Warszawie albo zostanie przygotowany do odbioru w sklepie lub w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego. W ten sposób będzie można domówić produkty z bazy 16,5 tys. produktów spożywczych dostępnych na eCarrefour.pl oraz ponad 6 tys. produktów niespożywczych z Carrefour.pl.

Ronan Martin, Dyrektor Operacji w Carrefour Polska:

Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsza implementacja rozwiązań m-commerce w sklepie naszej sieci. Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta. Dzięki temu możemy praktycznie w czasie rzeczywistym reagować na potrzeby naszych klientów. Sklep w Promenadzie to podsumowanie naszych prac prowadzonych od kilku lat i opracowanych przez nas technologii i innowacji. Jest to przykład wdrożenia strategii omnikanałowej i kierunek, w którym chcemy podążać na polskim rynku – wyznaczać trendy i implementować pionierskie pomysły.

W nowym sklepie nie zabraknie też rozwiązania Scan&Go. To usługa podobna do tej, którą opisywałem Wam przy okazji premiery Scan&Shop w Tesco. Scan&Go działa w identyczny sposób, skanujemy aplikacją kody produktów znajdujących się na półkach sklepowych, a na koniec w dedykowanych kasach dokonujemy płatności na podstawie wygenerowanego przez aplikację kodu. Osoby potrzebujące faktury, również samodzielnie będą mogły ją wygenerować w Fakturomacie umieszczonym przy Punkcie Obsługi Klienta.

Po raz pierwszy w sklepie Carrefour pojawiła się strefa restauracyjna, gdzie klienci będą mogli zakupić gotowe dania, takie jak sałatki, sushi, tapasy, słodycze i świeże soki lub wybrać spośród dań przygotowanych na miejscu, do wyboru są zupy oraz dania mięsne, wegetariańskie lub rybne.

W ofercie sklepu nie zabrakło oferty zdrowych produktów jak i produktów Kuchni Świata, między innymi włoskiej, japońskiej, chińskiej, hiszpańskiej, francuskiej czy meksykańskiej.

Natomiast w strefie Strefie Alkoholi Carrefour wybierać można spośród kilkuset piw regionalnych czy innych alkoholi z różnych części kraju.

Z technologicznych nowinek, w nowym sklepie udostępniono również usługę click & collect. Klienci, którzy wolą robić zakupy przez internet, będą mogli zamówić produkty niespożywcze na Carrefour.pl, będąc na przykład w pracy i wracając do domu będą mogli odebrać je już gotowe i zapakowane bezpłatnie na miejscu w sklepie.

Nowy hipermarket Carrefour PRO zlokalizowany jest na poziomie 0 CH Atrium Promenada w Warszawie i będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 22:00, a w niedziele od godziny 10:00 do 21:00.

  • Przemek Piotrowski

    A czy nie łatwiej wejść z wózkiem wybrać towar zapłacić w kasie i wyjechać? Niż smartfon, kody, odbioru towaru w paczkomacie? Ja lubię też obejrzeć towar dotknąć np. Owoc czy jest świeży. Co o tym myślicie?

    • Ogau

      Chodzi o czas przy kasie po stronie kilenta i mniej zatrudnionych kasierów po stronie sklepu.
      Jak nie będzie owocu na sklepie, a musisz go pomacać to nikt nie każe ci go zamawiać. Bez tego rozwiązania i tak byś tego owoca nie miał.

    • Paczkomat to tylko opcja, możesz zapłacić za zeskanowany towar i wyjść z nim od razu ze sklepu. Poza tym można skorzystać z tego w przypadku gdy robimy zakupy pakowane, bez warzyw czy owoców.

    • Jaro

      Jeśli zamówisz tak np. tv i będziesz chciał go zwrócić w ciągu 7 dni to nie powinno być problemu. Problem ze zwrotem elektroniki jest gdy kupujesz na miejscu. Wtedy nie muszą przyjąć zwrotów. Ostatnio tak się nadziałem. Teoretycznie wszystko sprawne, ale wada fabryczna (przestarzałe oprogramowanie) i nie mogę zwrócić, bo sprawdzałem w sklepie.
      Dlatego fajnie, że będziemy mieć taką opcję.

    • Szemot

      Zawsze się obawiałem o to co Ty, że jak zakowie owoce to będą jakieś takie gorsze, to czego klienci fizyczni nie kupili to dadzą mi bo przecież trzeba sienpozbyc towaru. Nie ręczę oczywiście za inne sklepy ale jestem niezwykle zadowolony z Piotra i Pawła online. A owoce jak np granaty często bywają jawet pakowane w oddzielne zgrzewane folie żeby zabezpieczyć owoc. Możesz kupować zarówno ka sztuki jak i kilogramy w zależności od tego jakw formę wolisz. Nigdy noe dostałem bananów zielonych lub z czarnymi plamami tylko zawsze takie wzorcowe żółte. Pomidory także nie są zielone ani za miękkie, są wzorcowe. Tam w każdym razie nie obawiam się kupować owoców bez macania.

  • Bob

    Bardzo złym pomysłem jest umieszczenie kas na końcu sklepu. Po zakupach trzeba się przedzierać z wózkiem lub siatkami przez cały sklep do wyjścia. Takie rozwiązania są dobre w sklepach odzieżowych ale nie w hipermarketach

  • mm1992

    Może ten paczkomat to dobry pomysł na ominięcie zakazu handlu w niedzielę?