14

Nienawidzę czekać na rozmowę z konsultantem. UPC obiecuje 28 sekund czekania dzięki CallPage. Brzmi świetnie

Jeśli tak, jak ja robi Wam się słabo na myśl o czekaniu na rozmowę z konsultantem na infolinii, to mam dla Was świetną wiadomość - jeśli oczywiście jesteście klientami UPC. Czas oczekiwania ma się skrócić do mniej niż pół minuty.

CallPage to autorskie rozwiązanie zwycięzcy czwartek edycji programu Think Big. To również pomysł, w który w ubiegłym roku zainwestował Rafał Brzoska, założyciel inPostu. Tak o usłudze pisałem ostatnim razem:

Jeśli nie wiecie co to CallPage, to już spieszę z pomocą. To wtyczka, którą instaluje się na stronie internetowej, dzięki czemu możliwy jest kontakt z potencjalnym klientem w mniej niż 30 sekund. Innymi słowy – ktoś odwiedza stronę internetową, jest zainteresowany ofertą i chce o coś zapytać. Zostawia wićc swoje dane kontaktowe, a firma oddzwania do niego. Wszystko odbywa się automatycznie. Spółka powstała w kwietniu 2015 roku, pomysłodawcami serwisu byli Ross Knap, Andrzej Tkachiv i Sergey Butko.

Ma to działać bardzo prostu – jeśli któryś z klientów nie ma ochoty czekać na infolinii, wystarczy że wpiszą swój numer telefonu w pojawiającym się na stronie UPC okienku, by to konsultant oddzwonił do nich sam.

Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage.

– mówi Ross Knap, CEO CallPage.

Jestem klientem UPC i ostatnio mam problemy z dostarczonym przez nich modemem, zbieram się więc powoli (i nastawiam psychicznie) na oczekiwanie i rozmowę z konsultantem mając nadzieję na rozwiązanie moich problemów. Ale chyba tak, jak każdy szybko odnajdę w pamięci sytuacje, kiedy cały proces kontaktu z jakąkolwiek infolinią okazał się jedynie marnowaniem czasu. Niestety na słowo „infolinia” wyświetla mi się w głowie obraz ślęczenia przy telefonie i wyczekiwania na rozmowę z konsultantem, najczęściej przy akompaniamencie muzyki. Takiej, która może i bawi przez pierwsze 3 minuty, z każdą kolejną natomiast sprawia, że frustracja osiąga kolejne etapy. Chętnie więc sprawdzę CallPage na spokojnie, na własnej skórze. I mam nadzieję, że obiecane 28 sekund to nie ściema, ale faktyczny czas oczekiwania na rozmowę.

grafika

źródło

  • Robert Dyjas

    Mam wrażenie że już widziałem podobne rozwiązania na kilku stronach i jedyną różnicą jest to, że po 28 sekundach dostajesz telefon od firmy (nie musisz sam dzwonić). Po odebraniu i tak musisz czekać na połączenie z konsultantem. Nie widzę innej możliwości bo np. w sytuacji kiedy wszyscy są zajęci a ja wypełnię formularz to przecież nagle nie przybędzie konsultantów ;)

    • nie wiem jak w CallPage, ale u konkurencji dostępny jest zewnętrzny zespół konsultantów, który jest chyba dość skalowalny i na podstawowe problemu może zaradzić skryptami ;)

    • Marcin Laskowski

      Skrypty dołożą ludzi, magia panie :P

    • chodziło mi, że można relatywnie szybko rozszerzyć zespół konsultantów, którzy mogą odbierać telefony i rozmawiać z Twoimi klientami w imieniu Twojej firmy

    • Marcin Laskowski

      Ale aplikacja tego nie zrobi ergo ten kawałek to bzdura marketingowa.

  • Crash89

    Przeciez dotyczy to kontaktu zwrotnego z dzialu sprzedazy… zadzwon na dowolna infolinie na dzial sprzedazy i tez nie bedziesz czekal xD

    • Bartez

      No jak to nie :D

  • Michał Myszakowski

    Chciałbym ofertę na maila, a nie przez telefon.

  • Kamil Smusz

    Na infolinii Apple to konsultant dzwoni do ciebie w dodatku na umówioną godzinę.

  • Morski Morświn

    Korzystałem, mają to też w orange i mile mnie zaskoczyło :)

  • zakius

    a jeszcze lepiej by było jakby nie wyskakiwały okienka z chatem, prośbą o numer, pytaniem czy na pewno się nie zgubiłem (nie, chyba nie, chociaż wasza strona bardzo się stara bym jednak się zgubił i nie zdołał dokładnie porównać pakietów)
    ale żeby nie było, to nie tylko UPC
    to niemal wszyscy operatorzy telefoniczni i internetowi

  • nec

    lepiej aby poprawili swoje usługi aby nie trzeba było dzwonić… Bo już 4 miesiąc mi naliczają jakieś dziwne kary za „legalne zerwanie umowy z nimi” i każda reklamacja jest uznawana (ale najpierw trzeba ją złożyć….)

  • Tomek Niewinnian

    UPC od kilku dni miało problem z usługą na warszawskim ursusie – ja dziękuję

  • Piotr

    No brawo moze ale 21 wiek a internet z horeizon to porażka wifi to jakiś kiepski zart